Ring oss

Ta kontakt med oss via

+46 8 444 16 70

Må–fr 09.00–17.00

eSignatur för Partners

För att vara konkurrenskraftig behöver ha de rätta verktygen och vara framtidsorienterad. Vi har det rätta verktyget till ditt förfogande: eSignatur.

Enkelt, snabbt, online

Skicka en förfrågan på morgonen och ingå leasing- eller hyresavtalet vid lunch. Hur kan det gå så snabbt? Online med vår eSignatur!

Digital underskrift

Spara tid för dig själv och dina kunder. Vi har skräddarsytt vår eSignatur helt efter dina processer och behov. Titta på vår video för att se hur vårt verktyg fungerar. 

Fördelar för dig och dina kunder

Både du och dina kunder har nytta av eSignatur. Här är en översikt över alla fördelar.

Universellt

Skriv under avtal med en dator, telefon eller surfplatta.

Flexibelt

Tillgängligt överallt så länge du har internetanslutning.

Snabbt

Du kan skriva på avtalet direkt med BankID.

Universellt

Skriv under avtal med en dator, telefon eller surfplatta.

Flexibelt

Tillgängligt överallt så länge du har internetanslutning.

Snabbt

Du kan skriva på avtalet direkt med BankID.

Flexibelt med eSignatur

Med eSignaturs funktioner får du ännu mer flexibilitet när du ska skriva på kontrakt.

Funktioner

Har din kund två beslutsfattare som båda behöver skriva under? Inga problem. Båda kan underteckna – och skapa en gemensam signatur. Dina kunder kan även skriva på leveransbekräftelsen för leasing- eller hyresobjektet – även om detta är vid en helt annan tidpunkt än då avtalet undertecknades. Prova vår eSignatur och få större flexibilitet.

Så här fungerar eSignatur

Välj den förfrågan som godkänts av GRENKE i partnerportalen och klicka på ”Underteckna nu”.

Ange kontaktuppgifter för kunden. Därefter kan du begära en eSignatur.

När kunden lämnat en digital namnteckning, behöver du skriva under avtalet igen av identifieringsskäl.

Välj den förfrågan som godkänts av GRENKE i partnerportalen och klicka på ”Underteckna nu”.

Ange kontaktuppgifter för kunden. Därefter kan du begära en eSignatur.

När kunden lämnat en digital namnteckning, behöver du skriva under avtalet igen av identifieringsskäl.