Skicka en förfrågan på morgonen och ingå leasing- eller hyresavtalet vid lunch. Hur kan det gå så snabbt? Online med vår eSignatur!
Spara tid för dig själv och dina kunder. Vi har skräddarsytt vår eSignatur helt efter dina processer och behov. Titta på vår video för att se hur vårt verktyg fungerar.
Både du och dina kunder har nytta av eSignatur. Här är en översikt över alla fördelar.
Universellt
Skriv under avtal med en dator, telefon eller surfplatta.
Flexibelt
Tillgängligt överallt så länge du har internetanslutning.
Snabbt
Du kan skriva på avtalet direkt med BankID.
Med eSignaturs funktioner får du ännu mer flexibilitet när du ska skriva på kontrakt.
Har din kund två beslutsfattare som båda behöver skriva under? Inga problem. Båda kan underteckna – och skapa en gemensam signatur. Dina kunder kan även skriva på leveransbekräftelsen för leasing- eller hyresobjektet – även om detta är vid en helt annan tidpunkt än då avtalet undertecknades. Prova vår eSignatur och få större flexibilitet.
Välj den förfrågan som godkänts av grenke i partnerportalen och klicka på ”Underteckna nu”.
Ange kontaktuppgifter för kunden. Därefter kan du begära en eSignatur.
När kunden lämnat en digital namnteckning, behöver du skriva under avtalet igen av identifieringsskäl.
Välj den förfrågan som godkänts av grenke i partnerportalen och klicka på ”Underteckna nu”.
Ange kontaktuppgifter för kunden. Därefter kan du begära en eSignatur.
När kunden lämnat en digital namnteckning, behöver du skriva under avtalet igen av identifieringsskäl.