Ring oss

Ta kontakt med oss via

+46 8 444 16 70

Må–fr 09.00–17.00

Vi är riktiga möjliggörare

Det är här som siffrorna skapas och framgångssagorna skrivs.

Administration & ekonomi är ryggraden inom vårt företag. De anställda här arbetar på ett ämnesövergripande, projektorienterat och omsorgsfullt sätt. När allt kommer omkring är det ett stort ansvar att förvalta pengar, och det finns även en stor utvecklingspotential. Är det just den typen av utmaning som du är på jakt efter? Då kan vi växa tillsammans.

Våra kunder är entreprenörer. Och vi tänker på samma sätt.

Det är exakt den känslan som vi vill se hos våra medarbetare inom administration & ekonomi också. Vi är på jakt efter anställda som kan gå med i vårt team för att skapa framgångar och växa tillsammans med oss.

”Framgång spirar ur en god arbetskultur.”

// CARMEN BAUMANN, internationell säljchef

Samarbete är av yttersta vikt.

”Jag hade redan varit inom ekonomisektorn i mer än 25 år innan jag kom till GRENKE, men jag hade aldrig stött på en sådan laganda som den här. Arbetskulturen är fantastisk. Det finns ingen konkurrens, utan alla hjälper varandra. Vi behandlar varandra med respekt och bara njuter av att arbeta tillsammans som ett team – på alla nivåer i hierarkin, oavsett om vi arbetar heltid eller deltid som jag. Alla drar åt samma håll och har samma mål: att göra vårt företag ännu mer framgångsrikt. Och vi kan göra det bara genom att arbeta tillsammans.”

En gemensam attityd som våra medarbetare delar är entreprenörskap

Entreprenörskap är en del av vår företagskultur – det är därför vi söker efter medarbetare som tänker på samma sätt som vi. Personer som inte bara är ute efter ett jobb, utan som vill bli aktivt involverade i vår verksamhet. På så sätt kan vi växa tillsammans, både personligt och yrkesmässigt.

Administration & ekonomi på GRENKE

Globalt och ämnesövergripande med stora möjligheter till aktivt deltagande – det är en träffande beskrivning av den kultur som driver våra anställda inom administration & ekonomi till att få företaget att frodas.

Spännande och med mycket gott anseende

Administration & ekonomi är verksamma inom samtliga av GRENKEs affärsområden – även för finansiering. Vår portfölj av jobbprofiler är precis lika omfattande, från HR och redovisning till risk och kvalitetsstyrning till juridikavdelningen och produktledning. Och oavsett vilken befattning och erfarenhetsnivå du börjar på, kan du förvänta dig spännande arbetsuppgifter.

Det här gör det så speciellt att arbeta på GRENKE

Du behöver en bra miljö för att kunna utveckla dina färdigheter. Hur ska du annars kunna visa vad du kan? GRENKE kan erbjuda dig arbetsförhållanden som passar dig.

För att få verksamheten att frodas förlitar vi oss på ämnesövergripande teamarbete över avdelningsgränserna.

Vi följer inte gamla hjulspår i fråga om lösningar. Och det finns inte heller några gammalmodiga, strikta hierarkier i våra team.

Vi tror på ett stort mått av eget ansvar och självständigt arbete. I slutändan kan du bara tänka som en entreprenör om du får friheten att göra det.

Att möjliggöra din personliga utveckling och att få vår verksamhet att växa under tiden är en del av och kärnan i vår företagskultur.

Har vi lyckats väcka ditt intresse?

Söker du efter en miljö som låter dig utvecklas? Om du gör det, har du kommit rätt. Ta en titt på våra lediga jobb och hitta en tjänst som passar dig.

Vad mer vill du veta? Vi finns här för att hjälpa till.

Om du har fler frågor om att arbeta på GRENKE, erbjuder vi gärna personlig rådgivning. Ta bara kontakt med vårt rekryteringsteam eller skriv till oss via kontaktformuläret.

HR-kontakt

 
E-mail: jobs@grenke.se

Mer om oss

GRENKE-koncernen

Våra lösningar hjälper kunder i hela världen att utveckla sin verksamhet på exakt det sätt som de vill. Vi ger dem ekonomiskt spelrum närhelst de så behöver och erbjuder dem att ta marknader och kunder med storm med nya idéer.